A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén már tizedik alkalommal hirdette meg a kisebb költségvetésű marketingkampányokat elismerő versenyét. Az elmúlt évtizedben több mint 1500 pályázat érkezett, amelyből a zsűri közel 900-at díjazott. A zsűri elismert marketing- és kommunikációs szakemberekből áll, akik az ügynökségi és a megbízói oldal legjobbjai közül kerülnek ki. A különlegessége, hogy a pályázatok nem egymással versenyeznek, hanem az előre meghatározott szakmai szempontok alapján értékelik őket.
Rekordszámú nevezés és kiemelkedő kategóriák
A 2025. január végén zárult pályázati időszak minden várakozást felülmúlt: 424 nevezés érkezett, amelyből 326-ot gyémántelismeréssel díjaztak. A legnépszerűbb kategóriák a „Tartalommarketing” és az „Imázs, márkaépítés” voltak, egyenként 40-40 pályázattal, de a „Rendezvények és eseményalapú aktivációk” kategória is komoly érdeklődést váltott ki.
A legjobb teljesítményeket elérő ügynökségek és vállalatok felkerültek a Diamond List toplistára, amely az elmúlt három év legsikeresebb pályázóit összegzi. Az ügynökségek között a Pentacom (55 díjjal), míg a megbízói oldalon a Billingo Technologies Zrt. (39 díjjal) vezeti a rangsort.
A Marketing Diamond Awards díjátadóját március 5-én tartották, a Digital Forum keretében. Az eseményen részt vettek kollégáink és több mint 1800 résztvevő. A program egyik kiemelt témája a mesterséges intelligencia marketingtevékenységekbe való beépítése volt.
A 2022-2024-es időszakban a Megbízói Toplista élén a Billingo Technologies Zrt. (39x), a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház (16x), a DKV Debreceni Közlekedési Zrt.(14x), a Belváros-Lipótváros Sportközpont Kft. (13x) áll.
forrás: marketing.hu